Leave Your Message

U prugressu di u zitellu ùn hè micca determinatu da l'età, ma da a libertà di vede tuttu ciò chì u circondu.--Maria Montessori

2022-02-07 00:00:00
U disignu per i zitelli ùn hè micca solu un slogan. Per stu gruppu ghjovanu, avemu bisognu di pagà più rispettu è amore à i zitelli in u disignu.
Assicuratevi chì u pruduttu hè sicuru per i zitelli perchè i zitelli ùn anu micca a capacità di prutezzione. U materiale, a dimensione è l'aspettu di l'equipaggiu di ghjoculi deve piglià in considerazione a sicurezza.
I zitelli cambianu rapidamente, cusì u periodu di età di i zitelli di destinazione deve esse determinatu quandu u disignu, per i prudutti chì per u periodu di età differenti, u cuntenutu è l'esperienza interattiva duverà risponde à a so dumanda di sviluppu.
Tutti l'adulti è i zitelli piacenu u disignu interessanti in u pruduttu, chì u face più piacevule è cambiante. A curiosità naturale di i zitelli rinforza u so amore per i prudutti interessanti
Un disignu di sfida adattatu pò aumentà assai u sensu di successu di i zitelli è fà chì i zitelli si sentenu felici da e sfide. Quandu cuncepisce e sfide, ùn hè nè troppu simplice nè troppu difficiule di diventà ostaculi.
Cuncepisce una zona di ghjocu sfida, i zitelli scopreranu studià è amparà cose novi in ​​modu pusitivu, U disignu di u produttu deve permette à i zitelli di sperimentà è incuragisce a curiosità è l'esplorazione di i zitelli.
U disignu per i zitelli, attente è rispettu à i zitelli ùn hè micca solu un metudu di disignu, ma ancu un cuncettu di valore. I zitelli sò u futuru è u presente. U disignu di u spaziu di ghjocu da a perspettiva di i zitelli ùn hè micca solu a guaranzia chì Kaiqi hà fattu per u futuru, ma ancu a cura di Kaiqi per u presente.
Maria Montessori (1)hd7Maria Montessori (3) xb4Maria Montessori (5) hvf